Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului indetail.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.
REGULAMENTUL MAGAZINULUI INDETAIL.RO
I.INTRODUCERE
1. Indetail Online SRL cu sediul social in Bucuresti, Bld. Gheorghe Sincai Nr.6, Bl. 2, Sc. C, Ap. 63, sector 4, ". inscrisa la registrul comertului cu numarul J40/8124/2020 si cod de inregistrare fiscala RO42783501, permite achizitionarea de produse prin Internet – de la adresa: indetail.ro („MAGAZIN”). Operatorul datelor personale ale clientilor Magazinului este societatea Indetail Online SRL.
2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste regulile de efectuare a inregistrarii si de utilizare a contului de Magazin, regulile de rezervare pe cale electronica a produselor disponibile in Magazin (“PRODUSE” sau „PRODUS”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si regulile incheierii contractelor de vanzare a produselor.
3. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, “dand click” pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului. Acesta se va afla la adresa Termeni si conditii.
4. Informatiile despre produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o oferta de incheierea de contracte de vanzare la distanta in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul Termeni si Conditii.
5. Produsele din Magazin sunt prezentate in mod detaliat. Pe pagina web se afla informatii detaliate despre proprietatile Produsului, pretul acestuia si detaliile de utilizare. etc.
II. REGULILE DE UTILIZARE A MAGAZINULUI SI DE ȊNCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A PRODUSELOR
1. Indetail Online SRL. pemite incheierea de contracte de vanzare la distanta a produselor prin Internet si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.
2. Contractul de vanzare a produselor se incheie intre utilizatorul Magazinului, persoana fizica si juridica („CLIENT”), si Indetail Online SRL cu sediul in Bucuresti.
3. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.
4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. Indetail Online SRL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii Indetail Online SRL va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.
5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de legislatia in vigoare, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.
6. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:
a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;
b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;
c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;
d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru Administratorul Magazinului;
e) de a folosi informatiile publicate in paginile magazinului doar in scop personal.
III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE:
1. Magazinul permite plasarea comenzilor de Produse dupa cum urmeaza:
a) pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,
b) prin e-mail, transmitand comanda cu produsele alese pe adresa: comenzi@indetail.ro
2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate prin posta electronica sunt primite in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 18.00. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii
3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie de a-si inregistra permanent datele personale in baza de date a Magazinului (asa numitele cumparaturi fara inregistrare).
4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor cerute, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.
5. Pentru a plasa o comanda se aleg produsele din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, volumul sau greutatea, dupa care se adauga in “COS” si se continua procedura de plasare a comenzii. Codurile de reducere nu pot fi combinate cu alte programe de loialitate si parteneriat disponibile in magazinul indetail.ro, si nu este posibila beneficierea de mai multe programe in timpul unei tranzactii. Codurile ce pot fi folosite o singura data, nu vor putea fi returnate in cazul in care se efectueaza un retur.
6. Pana la momentul confirmarii selectarii produselor cu tasta „Trimite comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsul din comanda, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Finalizeaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului produselor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.
7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre Indetail Online SRL, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.
8. In momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului, informatii despre modul de depunere a unei reclamatiii in privinta produselor precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.
9. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si Indetail Online SRL a contractului de vanzare a produselor comandate de Client.
10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.
11. Fara atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. In aceasta privinta Clientul trebuie sa ia urgent legatura cu Magazinul – daca este posibil prin telefon sau prin email la adresa comenzi@indetail.ro
12. Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza livrarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand oricare din ipotezele de mai jos sunt aplicabile:
(i) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea Produsului; sau
(ii) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice, in cazul platii online; sau
(iii) plata online pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data primirii linkului; sau
(iv) in cazul primei comenzi cu o valoare de peste 1000 de lei si cu plata ramburs plasate pe site-ul indetail.ro, clientul nu raspunde la cererile indetail.ro de a confirma telefonic sau prin email datele de livrare.
13.Clientul va primi o factura care documenteaza achizitia de bunuri in format PDF sau alt format adecvat, la adresa de e-mail furnizata de Client sau in colet, impreuna cu marfa comandata.
IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA PRODUSELOR
1. Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este stabilit in rezumatul comenzii, inainte de confirmarea de catre Client a plasarii comenzii prin butonul "Trimite comanda”.
2. Termenul prevazut pentru livrarea la Client, este de 3 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 7 zile lucratoare si in niciun caz nu va depasi 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare. Inceperea realizarii comenzii poate fi intarziata pana la momentul autorizarii tranzactiei in sistemul de plati electronice, in cazul platii online.
3. Produsele sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de expeditie Fan Courier. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.
4. Toate trimiterile sunt asigurate de firmele de curierat Sameday si Fan Courier.
5. Comenzile cu o valoare de peste 500 (in litere: cinci sute) RON vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. In celelalte cazuri costul de expediere a produselor achizitionate este suportat de catre Client, lucru despre care este informat tot inainte de confirmarea comenzii plasate. Costul de transport este detaliat in capitolul livrare. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (factura fiscala).
V. PRETURI SI METODE DE PLATA
1. Informatia despre pretul de achizitie al Produsului de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia produselor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.
2.. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.
3. Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:
a) prin ramburs, achitand firmei de curierat la livrare
b) plata prin card prin intermediul serviciului autorizat Netopia Payments inainte de livrare sau la Easybox. In cazul in care Clientul alege plata online ca metoda de plata, lipsa confirmarii platii de Netopia Payments, in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii. In acest caz, puteti plasa din nou o comanda si puteti alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite prin plata electronica incepe dupa confirmarea platii pentru produse in acest caz.
4. Indetail Online SR isi rezerva dreptul de a modifica pretul produselor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare produse noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a produselor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persoanelor autorizate sa participe la o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.
VI. RECLAMATII REFERITOARE LA PRODUSE
1. Produsele oferite prin magazine sunt noi si originale. De asemenea Indetail Online SRL respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.
2. Indetail Online SRL va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.
3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.
4. Produsele, si daca este cazul insotite de reclamatie, se pot trimite prin firme de curierat care pun la dispozitie confirmare de primire / urmarirea coletului, returnand produsul impreuna cu descrierea in scris a defectului sau cu un formular de reclamatie descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii, prin scrisoare recomandata sau alta alta forma de transmitere, la adresa: Bd. Gheorge Sincai Nr.6, Bl.2, Sc.C, Ap.63, sector 4, Bucuresti Clientul va fi informat despre modul de rezolvarea a reclamatiei in termen de 14 zile, calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a trimiterii cu produs reclamat.
5. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:
a) Sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Produsului, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniete pentru Cumparator, produs defect sau nu inlatura defectul, ori
b) Sa ceara inlocuirea Produsului cu un altul fara defecte sau inlaturarea defectelor.
7. In cazul in care reclamatia nu este admisa, produs va fi returnata impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.
8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Produsului in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de constatare daune.
VII. RETURURILE DE MARFA – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE
1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform legislatiei in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica vreun motiv, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos. Modalitatea si conditiile de retur sunt detailiate aici.
VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE
1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:
a) Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
b) Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,
c) Transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la produse.
2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a produselor conform legislatiei aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament. In plus, Clientul are dreptul, in orice moment, de a cere incetarea de catre Magazin a prestarii serviciilor mentionate la pct 1 b) si c) de mai sus.
3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele: a) acces la Internet, b) folosirea unui browser ( FireFox, Chrome sau altele asemanatoare), c) Detinerea unui cont de posta electronica.
4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail comenzi@indetail.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisat pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta. Indetail Online SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul nformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin dar care ar putea permite recunoasterea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin setarile corespunzatoare ale browserului sau.
VIII. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
IX. RASPUNDERE
1. Indetail nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Indetail a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
2. Prin crearea si utilizarea Contului clientul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
4. Indetail isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clientilor de la momentul afisarii in Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.
5. Indetail nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit, sau e-mailurile trimise de la indetail.ro sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, indetail.ro fiind liber de orice raspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site. Indetail Online SRL nu este raspunzatoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
X. SCRIEREA DE REVIEW-URI
Scrierea de Review-uri, se poate face, de catre Client in sectiunea “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
- In momentul inregistrarii unui anumit Review pe Site, Clientul acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
- Fiecare Client, in momentul inscrierii de Review in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– Sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– Sa foloseasca doar limba romana.
– Sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Client
– Sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– Sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– Sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– Sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Indetail;
– Sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Indetail sau sa inscrie Review-uri care sa contina materiale de natura publicitara;
– Sa nu utilizeze Review-ul ca mijloc de comunicare cu Indetail, in acest sens se vor folosi datele de contact inscrise pe Site.
- Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Clientul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent
- Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Client ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Indetail pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site.
- In cazul in care Indetail constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Clientului de a inscrie Review-uri.
XI. FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora.
Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
XII. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre indetail si client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
XIII. REGULILE PARTICIPARII IN PROGRAMUL DE FIDELITATE
1. Inregistrandu-se in Magazin, Clientul va intra in programul de fidelitate si va avea urmatoarele avantaje:
· La inregistrarea contului, clientul va primi 10 Puncte de fidelitate pe care le poate utiliza la prima comanda plasata.
· Un client cu cont va primi un Puncte de fidelitate pentru fiecare achizitie facuta pe site, 1 punct de fidelitate pentru fiecare 50 ron cheltuiti, puncte pe care le poate folosi conform regulilor specificate mai jos.
Daca un client nu doreste sa isi faca un cont, poate face o comanda pe site-ul indetail.ro fara a-si crea cont.
2. Punctele de fidelitate nu pot fi rascumparate in numerar sau in alt mod si pot fi folosite doar ca o reducere in magazinul online indetail.ro. Punctele de fidelitate sunt calculate si apoi rotunjite. Un punct de fidelitate permite reducerea valorii cosului de cumparaturi cu 1 leu.
3. Punctele de fidelitate pot fi utilizate ca o reducere la cumpararea de orice produs - cu discount si fara discount.
Reducerea maxima nu poate scadea valoarea cosului de cumparaturi cu mai mult de 20% din valoarea initiala.
EXEMPLU DE UTILIZARE A PUNCTELOR DE FIDELITATE:
· comanda costa 100 lei
· procent 20% din comanda - 20 lei
· reducerea maxima prin utilizarea punctelor de fidelitate este de 20 de puncte, indiferent cate functe de fidelitate sunt disponibile in contul de client.
· deci puteti reduce valoarea cosului cu maxim 20 de lei si 20 de puncte vor fi deduse din contul dvs. de client.
4. In cazul in care in cont sunt puncte de fidelitate care depasesc valoarea punctelor deduse, acestea vor ramane neutilizate in contul clientului si vor putea fi folosite in achizitiile viitoare.
5. Punctele de fidelitate primite sunt valabile timp de 180 de zile de la primirea lor. Dupa expirare, Punctele de fidelitate acordate in urma tranzactiilor mai vechi vor fi eliminate din contul Clientului.
6. Pentru a utiliza Punctele de fidelitate in timpul achizitiei, trebuie sa va autentificati in contul dvs. si apoi in cos sa marcati optiunea „ Introdu numarul de puncte pe care doresti sa le folosesti” si “Aplica”. Punctele dvs. vor fi deduse corespunzator din pretul produselor din cos.
7. Daca Punctele de fidelitate au fost creditate in contul de client sau utilizate cu incalcarea Termenilor si Conditiilor, Magazinul va avea dreptul sa anuleze o parte sau tot din aceste Puncte creditate, lucru despre care clientul este informat.
8. In cazul returnarii produselor din tranzactia in care au fost folosite Puncte de fidelitate, valoarea acestora va fi adaugata din nou in contul clientului, in momentul acceptarii returului.
9. In cazul returnarii produselor din tranzactia in cadrul careia au fost primite Puncte de fidelitate, aceste puncte vor fi retrase in momentul acceptarii returului.
10. Reducerea cu puncte de fidelitate nu poate fi combinata cu alte reduceri de fidelitate si parteneriat disponibile in magazinul indetail.ro si nu este posibila beneficierea de mai multe programe de reduceri in timpul unei tranzactii.
11. Magazinul isi rezerva dreptul de a modifica regulile de participare in programul de fidelitate, dar modificarile nu vor putea reduce drepturile deja dobandite de membri. Clientii vor fi informati despre modificarile de pe site-ul web sau prin e-mail sau SMS.
12. Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau inchide programul de fidelitate in orice moment al duratei sale, cu conditia ca drepturile dobandite de clientii cu cont sa fie pastrate. In cazul in care programul este inchis sau suspendat pe toate conturile clientilor, posibilitatea de a primi Puncte de fidelitate va fi blocata, fara a se restrictiona dreptul clientilor cu cont de a utiliza Punctele de fidelitate acumulate deja, in perioada de valabilitate a acestora.
13. Clientul cu cont are dreptul de a depune o plangere in legatura cu punerea in aplicare a prevederilor Termenilor si Conditiilor, in special in legatura cu Punctele de fidelitate acordate sau a reducerii aplicate. Reclamatia trebuie depusa in termen de 14 zile de la aparitia circumstantei care justifica transmiterea acesteia. Reclamatia trebuie trimisa prin e-mail la contact@indetail.ro sau prin formularul de contact https://www.indetail.ro/contact
XIV. ALTE PREVEDERI
1. Continutul si design-ul indetail.ro, inclusiv look&feel-ul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea indetail.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul indetail.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.
2. Puteti copia si imprima continutul indetail.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.
3. Este interzisa orice utilizare a continutului Indetail.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email. In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul Indetail.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la contact@indetail.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor Indetail.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.
4. Indetail.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa Indetail.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la Indetail.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele Indetail.ro, erorile de operare, greva etc.
XV. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Indetail. De asemenea, numele site-ului precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea Indetail Online SRL si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.
XVI. PREVEDERI FINALE
1. Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre Indetail Online SRL. exclusiv in scopul realizarii comenzilor; ele mai pot fi prelucrate si in scopuri de marketing, daca Clientul isi exprima acordul pentru acest lucru, intr-o declaratie separata. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioada de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completarea la prezentul Regulament.
2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea produselor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a-si inchide contul in orice moment.